14:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارزش پول ملی

رشد اقتصادی ترکیه بالا ماند
نماد برتر- اقتصاد ترکیه آخرین فصل ۲۰۲۰ را هم با رشد بالای پنج درصد به پایان رساند.
امید و وعده رئیس مجلس به تصویب لایحه بودجه تا قبل از پایان سال و با ۴ اولویت
نماد برتر- رئیس مجلس با امیدواری به اقدام دولت در اصلاح لایحه بودجه وعده داد این سند مهم با چهار اولویت اصلی تا پیش از پایان سال نهایی شود .
برنامه‌های دولت برای تقویت بازار سرمایه
نماد برتر- ستاد هماهنگی اقتصادی دولت امروز سه شنبه در دویست و یکمین جلسه خود به ریاست حسن روحانی، موضوع لایحه بودجه سال آینده کل کشور و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های دولت را برای تقویت بازار سرمایه بررسی کرد.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
توجیه همتی از اثر دو عامل موثر در نرخ تورم / افزایش دو برابری صادرات نفت
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی، تورم فعلی را ناشی از محدودیت عرضه ارز و انباشت نقدینگی دانست و گفت: صادرات نفت نسبت به 5 ماه گذشته بیش از دو برابر شده است .
روحانی باید برای فاجعه بورس و... محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
نماد برتر- عضو شورای عالی فضای مجازی در واکنش به حمایت رئیس جمهور از وزیر ارتباطات گفت:روحانی باید به دلیل فاجعه بورس، سقوط ارزش پول، معیشت نامناسب و...محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
تقویت پول ملی هدف‌گذاری لایحه بودجه است/ تغییر شاکله بودجه پذیرفتنی نیست
نماد برتر- در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کارشناسی از تغییرات انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و آثار افزایش ارقام بودجه بر معیشت مردم و آثار تورمی آن بر کالاهای ضروری ارائه کرد.
درخواست رییس بانک مرکزی از فعالین سیاسی در رقابت های حزبی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به تلاش برای ایجاد تعادل در بازار ارز و تقویت ارزش پول از فعالین سیاسی خواست رقابت های حزبی را به بهبود اقتصاد ،کاهش تحریم و تقویت ارزش پول وصل نکنند.
نرخ متعادل می شود؛ اگر...!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود با فروکش کردن انتظارات، نرخ ارز نیز به سمت تعادل و ارزش اقتصادی آن حرکت کند.
مصوبه وزیر صمت غیر قانونی است
نماد برتر- واکنش شدید رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به قیمت گذاری دستوری فولاد: مصوبه وزیر صمت غیر قانونی است.
اثر حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی بر ۴ صنعت بورس / ارزش ذاتی و انتظارات تورمی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به آثار نوسانات ارز و حذف دلار۴۲۰۰ تومانی بر ۴ صنعت گفت: ارزش ذاتی دلار بین ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان است اما پیش‌بینی می‌شود انتظارات تورمی کاهش یابد.
آثار نوسانات نرخ ارز بر بازار سرمایه و صنایع / کدام صنایع اثرپذیری بیشتری از دلار دارند
نماد برتر- کوروش شمس: از آنجاییکه شرکت‌های دارای ارزشِ بازارِ تاثیرگذار در بازارسرمایه عمدتا دلار محور هستند، از این رو نوسانات قیمت دلار به طور کلی بر بازارسرمایه اثرگذار است.
لیر ترکیه ریخت
نماد برتر- احتمال اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا و آمریکا ضد ترکیه باعث ریزش لیر شد.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.